Hjem     Medlem     Medlemsfordeler

Medlemstilbud: Helseforsikring uten krav til helseerklæring

Normalt kreves det helseerklæring for å kjøpe helseforsikring, men Storebrand gir nå alle medlemmer i Tannlegeforeningen mulighet til å kjøpe helseforsikringen uten helseerklæring.

Tilbudet gjelder for medlemmer og eventuelt ektefelle eller samboer ved tegning av forsikring i kampanjeperioden 1.april til 3.mai.

Tekst og bilde: Storebrand

Klikk her for å lese mer om helseforsikringen

offset_413388_helseforsikri

Behandling innen 10 virkedager!
Med helseforsikring slipper du ventetid og med forsikringen til Storebrand får du spesialistbehandling innen 10 virkedager. Dette gjør at du kan komme raskt tilbake til hverdagen igjen om du blir syk eller skadet. Du garanteres undersøkelse, innleggelse, behandling eller operasjon for sykdommen eller ulykkesskaden du har innen 10 virkedager.

Dekning av kostnader ved behandling
I tillegg til å dekke alvorlige og livstruende situasjoner, gir forsikringen deg også rask hjelp og kostnadsdekning ved behov for undersøkelse og behandling hos eksempelvis legespesialist, fysioterapeut eller psykolog.

Forutsetninger
Tilbudet forutsetter 100 % arbeidsdyktighet på tegningstidspunktet, men gjelder ikke for medlemmer som tidligere har fått avslag eller har levert helseopplysninger som er til vurdering i Storebrand. Forsikringen omfatter ikke sykdom som har vist symptomer de første 90 dagene etter at forsikringen har begynt å gjelde.

Pris (per år, og aldersjustert)
18-30 år: 1 546 Kr
31-40 år: 2 042 Kr
41-50 år: 2 674 Kr
51-60 år: 3 980 Kr
61-70 år: 7 517 Kr

Kjøp Helseforsikring

Har du spørsmål?
Ta kontakt med Tannlegeforeningens Forsikringskontor dersom du har spørsmål eller vil kjøpe forsikringen.
Telefon: 67 51 93 02 eller e-post: tannlegeforsikringen@foreningsforsikring.no

Publisert: 01.04.2019