Hjem     Medlem     Medlemsfordeler

Danske bank setter ned renten for Akademiker-kunder

Til tross for at flere banker hever rentene, gikk Danske Bank ut i begynnelsen av januar med gladmelding til alle Akademiker-kunder: de setter ned renten på boliglån med fire basispunkter til 1,95 prosent.

Medlemskap i Den norske tannlegeforening gir deg tilgang Akademikeravtalen, inkludert bankavtale gjennom Danske Bank. Avtalen er fremforhandlet i samarbeid med Akademikerne Pluss, og vil blant annet sikre deg en boliglånsrente som til enhver tid skal være blant markedets beste. Renten på boliglån er nå kun 1,95 % nom. For kunder av UNG-programmet settes renten ned med fem basispunkter til 1,9.

Privat
Som kunde i Danske Bank får du og din ektefelle/samboer tilgang til personlig rådgivning, og ekstra gode betingelser på boliglån, billån og daglige banktjenester.

Bedrift
Har du egen bedrift kan du gjennom vår bedriftsavtale benytte bransjespesialister og rådgivere med forståelse for hvordan privat- og bedriftsøkonomien henger sammen. Du får svært konkurransedyktige priser, og kan dra nytte av effektive selvbetjeningsløsninger. Les mer om alle fordelene i bankavtalen her.

Les mer om bankavtalen på www.danskebank.no

Publisert: 15.01.2019