Hjem     Medlem     For studenter

Ønsker du å stille til valg i NTF Student?

Nå inviterer vi deg til å melde din interesse for å sitte i styret i NTF-S. Det skal velges to representanter fra hver av de tre studiestedene i Norge og to representanter fra studiested utenfor Norge.

Vervet gir deg mulighet til å gjøre en forskjell for deg og dine medstudenter på nasjonalt nivå og gjøre utdanningen og din fremtid som tannlege enda bedre. Som styrerepresentant får du også muligheten til å bli kjent med organisasjonsarbeid og fremtidige kolleger og får delta på NTFs landsmøte og på Geiloseminaret. Du trenger ikke å ha noe tidligere erfaring med denne type verv for å stille, det holder å være engasjert og brenne for studiet og tannlegeyrket.

Interesserte bes melde seg til student@tannlegeforeningen.no innen 19. november for å stille til valg. Legg ved litt informasjon om deg selv og hvorfor du ønsker å sitte i styret. Ved flere interesserte vil det bli avholdt elektronisk valg, og kandidatene vil bli presentert på Facebook.

Vi håper å høre fra deg!

NTF-Student-logo_600px

Publisert: 13.11.2018