NorgesEnergi AS

NTFs har en svært god avtale med NorgesEnergi for både privatkunder og bedriftskunder.

Privatkunder:

Med Topp 5-garanti får du en strømavtale hvor NorgesEnergi overvåker strømmarkedet for deg, og garanterer deg en billig strømpris gjennom hele året.

• Garantert god strømpris
  • Alltid blant de 5 beste målt mot de 20 største leverandørene
  • Inkluderer Sparepakken
  • Eksklusiv avtale
  • Ingen bindingstid

Kikk her for å bestille eller lese mer

Bedrift:

Strømavtalen Bedrift aktiv - til kun 29 kr/mnd!

Den norske tannlegeforening samarbeider med NorgesEnergi Bedrift, og kan derfor tilby ditt tannlegekontor/din bedrift spesialpris på den attraktive strømavtalen Bedrift aktiv. Vanlig månedspris er 49 kroner, våre medlemmer får denne strømavtalen til kun 29 kroner måneden.

Bedrift aktiv er en forvaltningsavtale der formålet er å redusere bedriftens kraftpris ved å slå vårt rene spotprodukt over tid. For å oppnå fordeler som ofte er forbeholdt de aller største strømkundene, forvalter vi ditt strømforbruk i en krafthandelsportefølje sammen med andre kunder av Bedrift aktiv.

• Kraftforvaltning
  • Storkundefordeler
  • Strømforvaltere handler kontinuerlig for å slå spotprisen
  • Garantert fornybar energi