Nordental

Nordental er en sentral og integrert del av Den norske tannlegeforenings landsmøte, og uten tvil Norges største og viktigste årlige møteplass for hele den norske dentalbransjen.

NTF_Logo_Nordental_Vert_RGB På Nordental kan du planlegge dine innkjøp, sammenligne priser og holde deg oppdatert på nye produkter på en meget rasjonell måte.

Nordental og NTFs landsmøte 2018:

Dato: Torsdag 4. - lørdag 6. oktober
Sted: Norges Varemesse, Lillestrøm

Nyheter 2018!

Ny "møtesone" på Nordental
Nytt av året er at vi har inkludert en “Møtesone" - et avgrenset og delvis lukket område på Nordental. Her vil det holdes en rekke informasjonsforedrag, posterpresentasjon og prisutdelinger. For mer informasjon se s. 11 i fagprogrammet.

Ta med barna på årets landsmøte!
Siden NTFs landsmøte og Nordental 2018 går i høstferien for deler av landet så har vi i år lagt opp til en del spennende aktiviteter for barn på fredag og lørdag. I “barnehjørnet" på NTFs Torg blir det vitenskaplige eksperimenter, samt at det vil være konkurranser og aktiviteter i messehallen. Ta med barna og del messeopplevelsen med dine små og håpefulle!

Utstiller?

Se www.NTFsLandsmote.no for mer informasjon

Spørsmål?

Kontakt May Britt H. Bjerke, NPG