​Priser og påmelding

Meld deg på via www.NTFsLandsmote.no

Deltakeravgifterfør 1/10etter 1/10
Ordinært medlem, tannlegekr 4600kr 5100
Ikke medlem, tannlege *kr 9200kr 9700
Ord. medlem som betaler halv kontingent **kr 2300 kr 2800
Tannhelsesekretær kr 3350kr 3850
Tannpleier kr 4600kr 5100
Tanntekniker kr 4600kr 5100
Pensjonistmedlemkr 1800kr 2300
Ulønnet spesialistkandidat ***gratis
Årskandidat som er medlem ****gratis
Medlem NTF studentgratis

Ved påmelding på stedet øker prisen med kr 800

* Tannleger som ikke er medlem av NTF må betale dobbel landsmøteavgift
** Medlemmer som betaler 50% medlemskontingent til NTF er berettiget til å betale halv landsmøteavgift
*** Ulønnet spesialistkandidat er en som følger et spesialistprogram i odontologi og har redusert kontingent på grunn av dette
**** Årskandidat er en som er ferdig utdannet tannlege i landsmøteåret

Tannleger som ikke er medlemmer kan melde seg inn via vårt innmeldingsskjema
NTF medlemskap er gratis for tannlegestudenter.

Registrering

Registrering til landsmøtet gjøres på www.NTFslandsmote.no. Du vil umiddelbart etter registrering motta en automatisk bekreftelse via e-post, i motsatt fall vennligst send en e-post til NTF@npg.no. Ta kontakt på tlf: +47 23 23 41 00 hvis du ikke har tilgang til PC/internett.

I bekreftelsen finner du også brukernavn og passord til vår mobilweb; www.NTFsLM.no. Her finner du fullstendig oversikt over fagprogram og forelesere i tillegg til nyheter, messeprogram, tilbud fra utstillere m.m. samt din oversikt over påmeldte foredrag.

Det vil i år være mulig å melde på flere tannhelsesekretærer i en registrering. Det er ønskelig at alle betaler med kort ved registrering. Ved ønske om faktura vil det påløpe et fakturagebyr.

Deltakeravgift, sosiale arrangementer og hotellopphold må innbetales til NPG i forkant av arrangementet. Alt må være innbetalt før man via e-post får tilsendt navneskilt med strekkode til påmeldte aktiviteter. Dette vil sendes ut ca. 1 uke før arrangementet. Etteranmeldte kan melde seg på frem til dagen før arrangementet, men da godtas kun betaling med kort, ikke faktura.

Navneskiltet fungerer som ditt adgangstegn, og må bæres godt synlig alle dager. Skriv dette ut på forhånd før du ankommer arrangementet. Strekkoden på navneskiltet vil bli skannet ved inngangen for kontroll av gyldig billett og innbetalt avgift.

Avbestilling

Endringer eller avbestilling må skje skriftlig til NPG pr e-post til NTF@npg.no. Manglende innbetaling gjelder ikke som avbestilling. Det vil faktureres et avbestillingsgebyr for landsmøtedeltakelsen på kr 500 per person.
Etter 14. oktober vil tilbakebetaling av innbetalt beløp kun skje ved innsendt legeattest.

Ved sykdomsforfall må deltakeren sende inn legeattest til NPG. Da refunderes landsmøteavgiften. Bare skriftlig kansellering er gyldig og må meddeles NPG før landsmøtet eller i løpet av landsmøtedagene.

Etter 18. november vil det ikke bli tilbakebetalt landsmøteavgift.

Overnatting

For at vi skal være sikker på at vi har nok hotellrom å tilby til deltakere på NTFs landsmøte, er det reservert mange overnattingsrom både i Oslo Sentrum og på Lillestrøm.

Vi gjør oppmerksom på at det kanskje kan være mulig å oppnå noe bedre priser på eventuelle restplasser på hotellene ved bestilling på egenhånd. Dette skyldes at ved store bookinger lang tid i forveien blir prisene definert høyere enn ved salg av restplasser. Ved avbestilling av rom i store romblokker er det også andre regler enn ved enkeltbookinger, derav avbestillingsfrist for hotellrom den 30. september.

Avbestilling av hotellrom må være NPG i hende skriftlig senest 30. september. Ved for sen avbestilling av hotell vil man bli belastet 100 % for sin reservasjon. Endringer av hotellrom etter 30. september vil bli belastet med et endringsgebyr på kr. 250,- pr. person.

Alle ekstra kostnader under hotelloppholdet som måltider, minibar og lignende, må deltaker selv betale ved utsjekk.

Vi har reservert rom på følgende hotell:

Hotellets navnpr natt enkeltrompr natt dobbeltrom
Thon Hotel Arenakr 1795kr 1995
Scandic Lillestrømkr 1190kr 1390
Radisson Blu Plaza Hotel, Oslokr 1695kr 1895
Grand Hotel Oslokr 2490kr 2690
Scandic Byportenkr 1890kr 2190
Scandic Karl Johankr 1590kr 1890
Comfort Hotel Grand Centralkr 1300kr 1400
Smarthotel Oslokr 740kr 810

Den norske tannlegeforening har hotellavtale med Choice hotell. Dette gir medlemmer mulighet for å oppnå gunstige priser på overnatting. Se mer info på www.tannlegeforeningen.no

Spørsmål om landsmøtet