Nordental 2010

Vi har gleden av å ønske deg velkommen til årets dentalutstilling, Nordental. Utstillingen vil som resten av landsmøtet være på Norges Varemesse i Lillestrøm 14. - 16. oktober.

Dentalutstillingen er en viktig begivenhet som er en sentral del av NTFs landsmøte. Vi gleder oss til nok en spennende utstilling og håper og tror at årets Nordental vil føye seg inn i rekken av de mange interessante og vellykkede arrangementer gjennom en stadig voksende utstilling.

Innholdsmessig vil utstillingen være like variert og omfattende som tidligere, med utstillere fra både inn- og utland. Nordental omfatter leverandører av alle typer produkter, utstyr og materiell til tannhelsetjenesten. I tillegg finner du en rekke organisasjoner og leverandører av tjenester med relevant tilknytning til bransjen.

Enten du kommer for faglig oppdatering eller er nysgjerrig på nye produkter, tror vi Nordental 2010 vil oppleves som både nyttig og hyggelig. De besøkende ser på arrangementet som årets store begivenhet både på det faglige plan, produktnyheter, nye innkjøp og sosialt samvær med kollegaer. Rikelig med pauser i fagprogrammet vil gi alle god tid til å besøke utstillingen.

Nordental 2010 er åpen for deltakerne på NTF s landsmøte, disse har gratis adgang til dentalutstillingen. I tillegg er utstillingen åpen for annet tannhelsepersonell og andre interesserte som ikke er deltakere på landsmøtet. Disse kan kjøpe adgangskort ved inngangen.

Messekatalog
Messekatalogen blir sendt ut til alle som er abonnenter på Tidende. Her finner du kart over utstillere, Nordental og produktinformasjon.