Tannblogg flyttes over på Facebook

For å øke synligheten og engasjementet rundt NTFs bloggaktivitet har vi besluttet å flytte den over på NTFs Facebookside.

NTFs sekretariat, tillitsvalgte og gjestebloggere har siden 2012 skrevet jevnlig om aktiviteter, arrangementer og tanker om en rekke tema på www.tannblogg.no. Bloggen er ment å være NTFs "digitale dagbok" og skal gi medlemmene bedre innsikt i hvem vi er og hva som skjer, samt hvordan og hvorfor NTF engasjerer seg i en rekke temaer og fora i både inn- og utland.

Blogginnleggene vil fremover publiseres på NTFs Facebookside. Innleggene vil vises i nyhetsfeeden til de som liker siden, og kan finnes samlet under fanen "Notater" (eller "Notes" i engelsk versjon):

Inntil videre vil man fremdeles finne link til alle blogginnlegg som publiseres på www.tannblogg.no, slik at innleggene også er tilgjengelige for medlemmer som ikke er pålogget Facebook.

Slik vil de publiserte blogginnleggene se ut i Facebook-versjon:

Har du ønske eller tips til en aktivitet som burde blogges om, eller spørsmål om NTFs kommunikasjonsarbeid setter vi stor pris på en epost til nettredaksjonen@tannlegeforeningen.no!

Publisert: 23.05.2016